Kväll med Nicolas Cage och en gammal bild

Igår åt vi indisk mat och gick på café och drack kaffe innan vi gick till bion och såg på lite film. Det var alldeles smockfullt av folk på biografen och alla knuffades och hade sig. Jag förstår inte varför. Det är lika tråkigt varje gång, att bli knuffad på. Inget jag gillar speciellt mycket.
Vi såg National Treasure...ja det är sant! Den var...hmm.....jaaa....underhållande. Intressant hur de kan lösa problem och gåtor sådär enormt snabbt alltså. Haha! Det var rätt mycket reklam i filmen också, man såg hela tiden logotyper och liknande för olika företag.
Ja, alltså, det var inte en av de bästa filmer jag sett men klart lite underhållande sådär på kvällskvisten.

Här är en bild jag ritat för ett par år sedan. Har dock inget med National Treasure att göra men i alla fall. Efter denna bild kom jag på att manga nog inte var något för mig. Men jag har en bok som jag fick av Martin, där man kan lära sig rita manga. Men alltså, jag och manga...vi går inte ihop så bra när det gäller att rita. I'm just not good at it och sen är det ju lite roligare att rita sånt man kan se är min stil...

61270-1103

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

jag tycker det är en fin bild:)
har du kollat på filmerna nu som du gjorde idag? Blev dom bra?

kramen

2008-01-12 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback