Ego del 1, Malinminer


Men hej! Va? Vadå?

Eftersom jag tycker att det var ett tag sedan ni fick se en massa egobilder av mig, bara mig, så tänkte jag att idag får det bli en egoblogg. Jag tycker om vårt nya objektiv till Nikonen. Jag kan ta egobilder av mig själv, det kunde jag inte med den förra för det var så dålig vidvinkel på det. Haha! Men nu!
Jag har bara larvat mig idag, så dagens bilder är bara knasiga, inte speciellt tekniskt igenomtänkta.

Börjar med ett par Malinminer. Jag har alltid fått höra att jag gör mycket miner med ansiktet. Så jag försökte fota några miner som jag tror är typiska Malinminer. Here you are:

61270-1099


Den översta bilden är nog den tydligaste Malinminen.
Men visst är det roligt att man kan få så knasig näsa när man gör miner...Den vänder och vrider sig hitan och ditan och nedåt. Haha! Märk min lilla grop jag har på näsan också, den brukade mina kompisar, speciellt en, sätta sitt lillfinger i. Öh...ja?


Kommentarer
Postat av: madde

ja tycker att den längst ner te vänster e den mest maliniga minen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback