Drottningfika idag och röda läppar igår

Dagen har spenderats mestadels på ett café på Drottninggatan. Jag gillade det faktiskt, kan tänka mig att gå dit igen. Men det är så dyrt att gå på café här i stan..ojoj...en latte för 42 spänn. Hurra vad billigt!
Träffade Sophie som var här en sväng för att lämna av några marsvin. Inte till mig. :)
Jag åt en sallad med pestoblandad pasta och kräftstjärtar samt drack en hasselnötslatte.
Efteråt gick vi in på H&M en snabbis och jag köpte två t-tröjor som jag tänkte prova lite grejs på vi tillfälle, samt en t-tröjeklänning i 80-talsstuk som Martin inte gillade. :) Jag hade kvar pengar på presentkort så jag fick allt "gratis".
Sen skulle Sophie åka hem till Gävle igen.

Vi klev av i Bagis, gick in på Konsum och köpte ingredienser till att göra hemgjord pizza, sen promenerade vi hem i den kraftiga blåsten och blev förföljda av en polisbil två gånger.
Nu ligger Martin i sängen och sover. Han var så trött, helt röd i ögonen. Han skulle egentligen varit hemma och sova idag men han visste inte att han var så trött. Stackars Martinen...men när han vaknar får han pizza.

Eftersom jag inte har några andra roliga bilder att bjuda på får ni hålla till godo med dessa, haha:

61270-111561270-1114
det är kul att ha en kamera på huvudet

Våra tandborstankor är så söta så. Jag hade rött läppstift igår. Det är alltid knepigt med rött läppstift. På ett sätt tycker jag att jag passar i det, men på ett annat sätt tycker jag det inte...det är fint ibland. Vad tycker ni??

61270-1117
sorry minen

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Du passar i rött på läpparna:) Såg igår att du hade det men glömde o kommentera:)Nu blir det snart sängen, så trööööttttt.
kramen

2008-01-19 @ 18:35:02
Postat av: madde

tycker du passar i rött läppstift alldeles utmärkt!! =)

Postat av: Jenny

tycker verkligen att du passar i det!! :D fortsätt med det =) kram

2008-01-20 @ 21:10:20
URL: http://spinningjenny.blogg.se
Postat av: frasse

mäh! fina bilder- fuckin snygg top du har!

2008-02-04 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback