Vårstöks vernissage is at its end

Jahapp, då var vernissaget över för den här gången. Jag är helt slut. Jag har knatat runt och pratat och druckit vin, det verkar ha tagit på krafterna. Ingen middag blidde det så jag och Martin åt lite lasagne och en smörgås nu klockan 21. Nyttigt värre. Usch. Ja, nu får det bli enbart nyttigt fram till helgen. Ingen semla blidde det heller, men vi fuskade ju och åt en varsin i söndags istället.
Roligt att Julia kunde komma, en bekant till Martin som vi umgicks litegrann med i Göteborg när vi bodde där och hon studerade där. Nu bor hon i Australien och är i Sverige på besök och kom på vårt lilla vernissage. Kul!

Nu blir det sömn. Bilder kanske kommer imorgon, det beror på hur de blev, men en bild av mina bilder kanske jag lägger upp. Hoho!

Mossa nattinatti!

Kommentarer
Postat av: anna

*massa kram*

synd att vi inte kände varandra när jag faktiskt bodde i sthlm...

nästa gång jag tar en vaniljlatte här i stan ska jag låtsas att du sitter mittemot =)
typ
" Stefan..nu kommer du få heta Malin i en halvtimme..du är skinande vacker, cirka 30 cm kortare än vad du är i verkligheten och du är konstnär"
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback