Trött och stressad - inte alls kul

Usch vad trött jag är. Och vädret är skit. Ja, det är snöigt och så men vafan, kan inte farbror Gud låta det snöa när det är minusgrader istället för plusgrader så man slipper allt jädra slask?!
Ja, jag är lite grinig idag, täppt i näsan, svidig i ögonen och allmänt integlad. Men - jag och Martin köpte semlor på affären idag, som vi ska äta senare. Jag är verkligen inte upplagd för att gå ut för det känns som jag inte hunnit vara ledig något i helgen. Med min stress så måste jag liksom säga ifrån vissa saker ibland, annars blir jag galen och mår jättedåligt, som jag är på vippen att göra nu...

Sugen på granatäpple är jag också, det är både nyttigt och gott. 61270-1162

Haha, jag hittade en bild på granatäpple som jag tog förra veckan. Synd att man bara kan köpa vissa frukter under vinterhalvåret...ja nu gnäller jag igen.

Jag har målat klart en gammal påbörjad tavla också, det gjorde jag i fredags tror jag. Haha, mitt minne är inte vad det borde vara.

61270-1163
Ja, det är ju nästintill omöjligt att fota av sådant man målat för det ultimata ljuset finns inte hemma hos mig. Så det är lite blixtljus på denna...sorry för det. Och ja, den är snedfotad. Sorry för det också.

Nu ska vi se på film och äta semla, jag somnar säkert på soffan, skulle i alla fall inte förvåna mig om så sker.

Förresten, tack Anna för att du fixar besökare åt mig. Igår hade jag 94 unika besökare på min lilla blogg. Brukar vara ca 30 stycken annars. Haha. Men nu dalar det igen. ;)

Kommentarer
Postat av: Morbror Bengt

Kul att få se en målning Malin. Jag gillar den mycket - skulle platsa på utställningen!!!!
Ha det/ Kram morbror Bengt

2008-02-04 @ 10:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback