Självömkan är tillåtet vid sjukdom

Igår hade jag hög feber och mådde verkligen skit. Var iväg på spex i alla fall och det var bra, fast det hade ju vart lite trevligare i en frisk kropp. Jag var alldeles yr. Hade tagit mina sista två panodil och svettades som en gris när de höll på att sluta verka.
Idag har febern gått ner litet men jag hostar mycket och har grymt mycket snor i näsan. Martin ska köpa panodil till mig så jag klarar mig resten av dagen.
Jag fick i mig igår till frukost: 1 dl fil. Till lunch klockan 15: en bulle. Till middag: Fem tuggor av Martins pizza.

Såhär fin var jag i ögonen igår:

61270-117661270-1175

Ganska dålig bild men i alla fall. Ögonen var alldeles röda och det sved som attan.
Idag tänker jag bara gå omkring i mjukisbyxor och nattlinne. Det får man när man är sjuk. Jag tänker ligga på soffan och jämra mig. Det får man när man är sjuk.
Jag tänker äta lite godis.

Det får man när man är sjuk.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Hoppas verkligen att du friskar på dig så du slipper va sjuk, så tråkigt när du mår dåligt:(
Tänker på dig:)

Krya på dig kramisar

2008-02-09 @ 12:33:01
Postat av: mamma jansson

Jag kan komma förbi o lämna alvedon om du vill?
Eller vill du hellre ha annat, citodon då?
Kraaam

2008-02-09 @ 13:15:24
Postat av: Malin

Martin har åkt till Bagis och köpt panodil, så det ordnade sig. Trodde han skulle sova hela dagen jag. Men han har åkt nu. :)
Tack ändå! Kraaaam

Postat av: anna

men lilla gumman - gör ju ont i mina ögon av att se dina *kramar om *
hoppas du blir ompysslad och piggar på dig.
kram!

2008-02-09 @ 16:07:05
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback