Negativa feelings

Redovisning idag i skolan. Jag hade gjort en liten powerpointgrej med lite bilder...Jag tyckte det gick ganska smärtfritt men sedan när alla hade redovisat verkade det som vår lärare var missnöjd med flera...och bland annat min. Nu är det ju så att jag faktiskt varit riktigt sjuk, bara legat i sängen/soffan och inte kunnat göra något alls på flera dagar. Så får jag till en, enligt mig, bra idé och får den faktiskt att fungera rätt bra på bara en dag...och känner mig nöjd och glad att jag åstadkommit något jag är nöjd med med knappt om tid och fastän jag var väldigt trött.
Då känns det ganska tråkigt att läraren verkar tycka att man jobbat för lite...eller det känns mycket tråkigt. Jag som var nöjd och allt. Jaja, så kan det vara ibland...synd bara för mitt självförtroende hade redan sjunkit en del i och med sjukdomen, men höjts för att jag faktiskt blev nöjd med min prestation...nu sänktes det igen. Kul kul.

En bild till från Isbaren igår:

61270-1190
min lykta är den som lyser lite blått

Kommentarer
Postat av: anna

håll du fast vid den känslan att du var och är nöjd med ditt..

det är inte alltid lärare har rätt!

massa kram finis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback