Miss Clean igen och godisshopping done

Ojojoj, nu har jag både städat, dammsugit och torkat golven...det var kämpigt och ett helt träningspass.

Det blåste lite för mycket ute för att det skulle vara njutbart med den sol som fanns att tillgå. Håret blåste omkring och fastnade på läpparna som det alltid gör när jag använder lypsyl, läppglans, läppstift, cerat osv...antar att det gör det på de flesta med långt hår som inte har det uppsatt. Haha. Ja, det är i alla fall ett irritationsmoment när man är ute på promenad och försöker fånga små solstrålar på kinden.
Jag gick i varje fall till Hemköp som man ser från vår balkong och köksfönster. Där inhandlade jag toalettpapper, bröd, en liten påse chips, en gurka, dipp, smågodis, flingor, fil och så kanske det var nåt mer som jag glömt bort. Jag får se sen om det blir gurkstavar/morotsstavar med dipp eller om jag ska våga käka lite chips...humhum...jobbigt det där. Lite smågodis är bestämt i alla fall.
Ja, vilka bekymmer lite godsaker kan ge.

Men middag, vad ska jag ha till middag? Tror det får bli falafel med nåt till...

Jag har inga roliga bilder...ni får stå ut med en till Malin.

61270-1211

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

Postat av: Malin

ååh gott med gurka och dip annars :D

2008-02-23 @ 23:02:00
URL: http://xholman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback