Malin is so fresh and so clean

Nu är det snart dags för mig att åka till Isbaren. Klockan 15 ska vi samlas där. Usch, tänk om det inte går att bygga något av mina isgrejer.
Idag fotade jag lite egobilder. Det var ju ett tag sedan nu, eftersom jag varit sjuk. Och eftersom jag varit sjuk så har jag därmed sett ut som skit. Haft stripigt skitigt hår, inte sminkat mig alls för huden såg också ut som skit, gått omkring med pyjamaskläder hela dagarna...jaa...så typ. Alltså inte varit särskilt fresh whatsoever. Men idag känner jag mig lite bättre. Dock är näsan fortfarande täppt och hostan är smått kvar men det är i stort sett mycket bättre. Så här får ni se hur jag ser ut nu när jag är på friskatillmigvägen:

61270-1183
61270-1185


Sådär. Det är ju inte direkt värsta variationen på bilderna men i alla fall. Jag har även en vit tröja på mig. det har jag nästan aldrig, men eftersom solen skiner och det är varmt på balkongen så fick den vara på idag. Ska dock ha kofta på mig när jag går ut.
Jag har turkost och rosa smink runt mina fina ögon idag. Jag gillare!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Så söt o fin du e nu när du mår bättre:)
Ha en jättefin alla hjärtans dag kära dotra mi.

kramisar

2008-02-14 @ 14:03:09
Postat av: mamma jansson

Hur gick det med islycktan? det blev säkert bra, allt du gör blir ju bra:)

Kramen

2008-02-14 @ 16:15:24
Postat av: madde

så söt så söt. =)
ser ut som du klippt av dig håret te axellängd på fotona.

Postat av: Sophie

Du borde ha vitt oftare, du passar i det ju! :) Och jättefint hår också, håller med Madde - ser ut som om du har kortare hår än du egentligen har (om du inte har klippt dig på sistone men det tvivlar jag på ;) ).

2008-02-15 @ 10:12:42
URL: http://www.luneas.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback