Lady Hulk?

Det är likabra att passa på medan det finns litegranna ork. Jag har idag gjort två skisser till skoluppgiften Islyktan och även handlat hushållspapper (till skoluppgiften och ja, jag var tvungen att gå ut och handla, behövde ju lunch också...och ja..jag var helt slut sen..) och ätit mat. Efter att jag gjort klart skolskisserna målade jag en snabb flickfigur. Jag vet inte vad jag tycker om den....nja..kanske inte så superfin men helt okej ändå? Har endast målat direkt med akvarell och därefter fyllt i lite med bläck där jag hade lust med det.

61270-1177
får ej användas utan mitt tillstånd

Ja, överdrivet vackert kanske det inte var, men det var lite kul attt måla. Nu är jag trött, hostig och har ont i ryggen. Finns ingenting på tv heller som roar mig. Tänkte kanske se en film, men det känns inte som jag har lust med att se nåt alls. Som ibland när jag har jättemycket lust att lyssna på musik men finner aldrig den rätta skivan och så får det vara. Får sådana ryck ibland med filmer också.
Sååå...vad göra? Äh, det får kanske bli nån film i alla fall...

Kommentarer
Postat av: anna

det där är ÖVERDRIVET VACKERT! Fan amlin..sitter faktiskt här och blir lika grön..fast av avund...Hur kan man göra ett så vackert konstverk?

Stefan jobbar ju imorrn och spelar bandy på kvällen..vi ska eventuellt fira lite på fredag istället då han tagit ledigt..vi hade tänkt åka till göteborg..men inser nu att pengarna inte vill detsamma.

kram

Postat av: Jen

sjukligt snygg och speciell, skulle närsomhelst vilja ha en såndär tavla..

2008-04-01 @ 15:27:12
URL: http://jemss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback