Klick the link!

Idag är en huvudvärksdag, verkar det som. Därför tänkte jag alldeles strax försöka vila bort lite av den. Ville lägga in en video här men jag vet inte hur man gör för att lägga in videor tyvärr. Så teknisk är jag. Därför får ni en länk istället:
Klicka
här

Jag var så liten men jag kommer ihåg att jag och mamma brukade lyssna på hennes kassettband i bilen när vi åkte till och från landet om somrarna. Mammas kassettband med bland annat dessa grabbar alltså. Hihi! Vi brukade även lyssna på Anki Bagger, Madonna och Milli Vanilli, samt en massa annat åttiotalskrafs. Hoho!

61270-1170

Såhär såg jag ut idag med min påse till klänning/tröja

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej hopp! tänkte att ni kanske kan kolla hur det ser ut för er nästa söndag, om ni kan så får ni gärna komma och hälsa på då =) vi höres, annars kommer andra dagar ;) kramkram

Postat av: annsan

Det vore skoj, men jag tror malin o Martin får komma själva. Jag har mamma som opererat sig i knät så jag måste hjälpa henne, o brorsan åker till umeå med jobbet:( Men som sagt det finns fler dagar.
Kramen

2008-02-08 @ 06:28:43
Postat av: linda

tack för det! :D ja, nu när du säger det håller jag med om att det faktiskt är lite katt över mig. haha (:

2008-02-08 @ 10:24:33
URL: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback