Han spydde på mig och min choklad!

Inatt drömde jag att jag åt choklad sittandes i en soffa. Då kommer en kille mot mig och ska sätta sig bredvid. Han ser lite besvärad ut på något sätt. Istället för att sätta sig ner lutar han sig över mig och min choklad och spyr på mig. Jag kniper ihop munnen och ögonen för att inte få in nåt kräks där och så reser jag mig upp och går till badrummet och ropar på mamma att komma och hjälpa mig.
Alltså, fyfan, hur kan man drömma nåt sånt?
Alltså...fiiiifaaaan va äcklig dröm.
Alltså fyfaaan...
Tror jag drömde något om blod i drömmen innan också. Najs det med.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Uäääääck vad äckligt! Jag skulle nog nästan dö om något sånt hände mig i verkligheten. Tur att det bara var en dröm iaf! ;)

Postat av: Jennie

uuusch de låter inte gott :P

2008-02-05 @ 16:19:22
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: mamma jansson

Kul o få va på vernisage:) Första gången o så har man så ont att man knappt kan gå, så mingla det kunde jag ju ej med ett glas vin i handen;)
Dina bilder va jättebra tycker jag o annars så gillade jag den där som hängde ovanför ena dörren, den va snygg:) o de där som oxå Per gillade tyckte jag va bra.
Säkert inte sista gången så jag ska nog mingla sen vid nästa tillfälle:) Må gott nu ska jag lägga mig.
Kramisar

2008-02-05 @ 20:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback