Gifts from Helsinki und Ztv-nostalgi

Jag kom på att jag totalt glömt bort att visa presenterna jag fick av Martin. De som han köpte när han var på jobbresa till Helsinki. Jag fick ju en Muminmugg och en hattifnatt som jag ska använda som halsband. Såhär såg grejerna ut:

61270-120561270-1202

Roligt att man kan se alla fåror på mina fingrar. Real close-up där. Eller nåt sånt. Jaja, det får gå ändå.
Jag funderar nu på att eventuellt ta ett bad. Det är väl inget på tv idag va? Och jag är ledig ikväll, inga läxor. Såg på Ztv presenterar för en stund sen, som jag spelat in (eller det var ju egentligen Martin som ställde in på inspelning igår kväll). Det var kul! Det ska jag nog se fler gånger. Saknar ju gamla Ztv med Knesset och Peter Siepen och alla knasiga program och alla bra videos.

Igår kväll var jag så trött att jag somnade halv tio, i sängen. Jag la mig för att jag var trött och så somnade jag nästan på en gång. Då är jag riktigt trött. Det är inte ofta som jag somnar sådär poff. Martin tyckte jag var tråkig för jag orkade inte ens krama honom nattinatti...Ska försöka hålla mig vaken idag, men det vete fan alltså..jag är redan sömnig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback