En sverigeflagga med röda skor

Mossa mossa!
Idag har varit en mycket blå dag. En dag med blå himmel. Men också en blå Malin. För idag hade jag blå byxor, jacka, halsduk och väska. Så jag gick omkring som en blå himmel med röda skor. Ojoj, färg var det på mig idag. Dessutom hade jag gult runt ögonen, värsta sverigeflaggan blev jag då. En sverigeflagga med röda skor. Det gillar jag, färger och jag är liksom en bra grej.

Jag begav mig till stadens gator runt tvåsnåret och kom hem med en Martin och hans nya jacka. En fjällräven dyr en. Ja, men den var fin och varm och vi har bestämt att den ska hålla mer än två säsonger.
Till mig själv blidde det en portfoliobok i A3, två nya tuschpennor (kan aldrig få för många), en blyertspenna (min favorit är borta), ett skissblock i A3, påskägg i trä, två olika storlekar som jag ska ha i en skål som dekoration till påsken, träskrin som jag ska måla och sedan förvara alla mina smycken i, tre tröjor och sen var det nog inget mer.

Det var nåt mer jag skulle skriva, men självklart har jag lyckats glömma det...

Nåja, här har ni:

61270-123361270-123161270-1230



Juste! Jag kom på det när jag såg bilderna här ovan. Jag hade uppsatt hår idag. Känner ni igen mig? Martin mötte mig på ett café, där jag satt och sörplade cocacola på en måndag, och han kände nästan inte igen mig. Haha! Jag har inte uppsatt hår särskilt ofta, kanske en gång i halvåret.

Kommentarer
Postat av: Emma

Häftigt med gul ögonskugga =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback