Att fotografera sitt ego

Min nya t-tröja kom med posten idag och låg på hallgolvet när jag kom hem. Den är från Anna och det känns jättekul att ha en tröja med hennes tryck på. Tänk om den blir värd nåt sen. :)
Jag fotade mig själv i vackra poser inne på toa i spegeln där och ja, jag är ju verkligen en mästarinna på att posera. Ni måste ju medge att det blir väldigt bra bilder. Not. Jag raderade säkert hälften av dem. Gudanemej alltså, så jag ser ut. Men här har ni, en Malin i en AvAnna-tröja:

61270-1236

61270-1235


Men det är mycket nyttigt för självförtroendet att fota självporträtt och det är en stor anledning till varför jag själv gör det. Förr fotade jag aldrig aldrig aldrig helkroppsbilder, men jag har börjat med det. Det är ungefär som det där man brukar säga till folk som mår dåligt och har dåligt självförtroende; kika i spegeln varje dag och bli medveten om din kropp, om vem du är och hur du ser ut och försök bli vän med dig själv.
"Hej, spegelmalin, du är inte alls så jävla ful". Ja, till exempel. För även om man, som jag, inte är så jädra smal så kan man faktiskt vara snygg ändå. Just keep working on it. Och som sagt, ett bra hjälpmedel kan vara att fota sig själv, för då ser man exakt hur man ser ut på riktigt. Eller? Vad säger ni?
Måste bara tillägga att jag inte tar nakenbilder, för det skulle aldrig aldrig aldrig gå. Men man ska ju aldrig säga aldrig, eller hur? Haha. Näe.

Näe, trots tjocka armar och stor rumpa, stora bröst och dubbelhaka, så kan man faktiskt vara fin och det får man vara!

Ps, toarullen och allt annat badrums/toalettkrafs - ja det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: anna

du är bland det vackraste jag vet och ingen kan vara snyggare än dig med den t-shirten på.

Puss min vän!

Postat av: madde

hehe, inte så att du föll för t.shirts hos anna? ;)

2008-02-29 @ 02:33:45
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback