Kvällsplanerna är spikade



Can you hear the sleighbells in the snow?

Hej hopp alla vänniskomarelser! Idag är en okej dag, bara en dag kvar innan skolan är "slut" för terminen. Dock är det ju en massa skolarbete under lovet som jag inte ser fram emot, men våra lärare tycker inte man ska ha för mycket lov, eller nåt...

Jag lagar lite middag nu som jag ska äta här i min ensamhet. Martin fick jobba över idag igen, stackaren. Men ikväll ska vi klä (plast)granen och jag ska försöka skuffa undan allt skit som står i hallen (det är fortfarande massor kvar att fixa hos oss efter flytten...) så det blir fint till jul åtminstone.
Behöver dessutom ta några varv med snabeldraken. Sen kanske jag kan ta några bilder av hur det ser ut hos oss för tillfället. Eller ja...när det är städat då. Ja..och..det blir ju bara vardagsrummet och köket jag kan fota, för det är det enda som är hyfsat. Fast det är kanske rätt ointressant förstås...hmm..
Fasen, det tar tid att flytta och komma i ordning..särskilt när man bara har kvällarna på sig att ordna och då är man ju trött efter skola/arbete...suck.

Hoppas kvällen blir mys för alla.

Kommentarer
Postat av: Breki

... Du tror inte att du kan ändra dina blogginställningar så hela inlägget dyker upp i din RSS-feed? ;-)

Postat av: Kim

Okej, varför gick det dåligt? Hos oss är det super duper stökigt..

2008-12-17 @ 22:03:43
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: frida

blev granen fin?:)



sv. jaa det blev långt iaf;) saknar det så mycket haha..

2008-12-17 @ 22:20:18
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Tina

Spännande att få kika in hemma hos dig. Blev utmanad nu på morgonen av en annan bloggerska, Sassy att visa upp mitt hem för bloggvärlden. Försöker hinna det under kvällen. Himlars nyfiken på din bostad=)

2008-12-18 @ 08:52:19
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

måste försöka röja undan här med så jag kan få upp plastgranen vår med...suck..julestämning var e du?



utmaning till dig i bloggen dear;)



puss!

2008-12-18 @ 10:43:54
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback