Det hänger trosor och kalsonger i taket

Här sitter jag och svär tyst för mig själv.
Imovie är ett jätteroligt program men faaan vad svårt det är att få till det som man vill ibland...nu vill inte musiken tona ut snyggt på slutet till exempel...faaaan. Jaja, det går väl att få ihop det snart...bajs.

Har suttit två timmar med det nu...kanske ska ge upp en stund och göra något annat. Men det är massa arbete kvar som behövs göras inför redovisningen imorrn. Jag kan ju inte bara komma med en film.
Jag måste prata också, men hur och om vad?

Nåja..jag ska fortsätta med mitt svärande.


Kommentarer
Postat av: mamma annsan

Jag gillar din candy girl helskarpt:)

Ha de gött så höres o skrives vi:)



Kramisar

2008-12-11 @ 16:05:24
Postat av: marie

åh, mera bilder på candy girl! me like!!

hon skulle passa jättebra på min vägg i hallen :)

kram

Postat av: Wysteriia

finns en liten sneakpeak i bloggen nu iaf, hihi

2008-12-12 @ 00:30:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Karin

det har jag då aldring testat. ha en fin fredag!:))

2008-12-12 @ 08:19:59
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hey my darling..ja srtändig pannknack just nu..eller tinningsknack..bultande pulserande..men det kommer bara när jag reser mig till stående position och atr ett steg eller böjt mig fram och reser mig..ett molande konstans nästan inte alls märkbart tryck också..vetefan vad det är..kan man muskelsträcka sig i skallen?

Är det minimigrän som håller i sig i 5 dagar?

Vårdcentralen ville inte ens ta emot mig.



lite jobbigt att lyfta grejer med detta.

2008-12-12 @ 10:41:29
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback