Wishing well



Nu ska jag bege mig mot badrummet, tvätta håret och sedan sminka mig lite. Huden i ansiktet är på topp just nu, så sminket blir bra. Det är likabra att njuta av den fina huden för om ett par dagar kommer den vara knögglig och torr och knäpp igen...
Funderar på om jag ska våga ha mina nya brallor, the clownpants, idag. Vi får se. De är så höga i midjan så man kan inte ha vadsomhelst upptill. Nåja..löjliga problem.

Önskar det vore varmt och sommar igen...igår hade vi tur med vädret, kolla bilden ovan liksom.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Löjligt problem? Det där är viktiga problem. Förstår inte varför inte politikerna tar tag i sånt där! ;) Jättefin bild!!

Postat av: madde

fin sommarbild =)

du får visa ett foto på clownbyxorna, e nyfiken på hur dom sitter.

2008-08-10 @ 21:29:15
URL: http://muffinsmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback