7 blogs

Ojojoj, jag har fått en till utmaning. Den här gången av...tadaa...Anna!. Igen! Anna är den enda som ger mig utmaningar och då är det klart att jag gör dem! Och hon hade nämnt mig som en av de bloggar hon läser dagligen och det är inte dåligt. Då blir man glad!
Utmaningen var alltså att lista 7 bloggar jag läser dagligen.
Jag har inte extremt många favoritbloggar men jag tänker lista några som jag gillar, fast jag kanske inte läser dem alla exakt varje dag. Dessutom läser jag knappt några "kändisbloggar".

Emelies fotoblogg är en blogg jag kikar in på nästan varje dag, har nog läst den sedan den var "tsunamiEmeliesblogg" tror jag. Hon utvecklas som fotograf och håller på att bli en stor sådan. Är kanske redan? Vackra bilder, proffsigt.

Wysteriias blogg kollar jag också nästan varje dag. Jag gillar hennes foton, modell som hon är. Fotobloggar är en favorit hos mig.

Malins blogg är en favorit för att hon är så enormt duktig på att göra fantastiska bilder. Sedan heter hon Malin också, det är aldrig fel.

Madde är en fin vän som bor i Göteborg och som jag lärde känna genom jobbet när jag bodde där. Hon är lite knasig och skriver som hon tänker och så är hon en vän så därför läser jag alltid hennes blogg. Hon har en fin hund som heter Dogge, min gudhund.

Hanna Fridéns blogg har jag läst länge. Mixar viktiga saker med humor och det gillar jag. Väldigt öppen och rak.

Brekis blogg brukar jag försöka läsa om jag orkar. Han är en tänkare, en författare, en filosof och ja...allt...han skriver långt om mycket och är väldigt påläst. Ibland orkar jag läsa allt, ibland inte. Ibland är det han skriver skitkul!
Breki är Martins kompis och därför också min kompis. Haha!

Annas blogg läser jag varje dag. Så duktig och kommer alldeles snart vara kändis i hela vida världen!

Det var sju!

Fast Jenny, Linda och Sophie får vara med också, för de är mina vänner!

Känns inte som det kommer gå, eftersom många på listan inte läser min blogg garanterat, men utmaningen kan ju gå vidare till de som märker att de är med!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hillou min lilla kanelsnäcka =)



how are you today?



jag har precit ätit en vitlöksbaguette...nygrillad kyckling, pärltomater och lite minimorötter..najsbajs =)



usch är egentligen helt uttråkad och vill sitta i gamla stan och fika med dig...och titta på evert taubestatyn..

kram!

Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Aw tack! :)

2008-08-19 @ 19:48:10
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Sophie

Oh, tack så mycket för hedersomnämnandet. :)

2008-08-24 @ 22:32:18
URL: http://luneas.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback