Utmanad...igen! Wooo!


shiiit, kolla uppnäsan jag fick på den här bilden...jädrar i hellskotta

Jag fick en utmaning av
Annasötis.

A is for age:
26
B is for booze of choice: drinkar av alla de slag...och mousserande vin.
C is for career: jag studerar till bildlärare på Konstfack...ingen kärriär ännu.
D is for your dad's name: Pratar helst inte om min pappa på bloggen.
E is for essential items to bring to a party: Om man är bortbjuden, kanske en gåbortpresent, annars ett gott humör och sprit om det inte bjuds på.
F is for favourite song at the moment: Mad World.
G is for favourite game: TP
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: No instruments what so ever...jo vänta...jag är en hejare på mungiga!
J is for jam or jelly you like: Allt med svarta vinbär.
K is for kids: Jag gillar barn, inom släkten.
L is for living arrangements: Bor i en tvåa i Sharpnude med Martin och fåglarna. Men vi letar bostadsrätt.
M is for mother's name: Ann.
N is for name of your crush: Martin såklart.
O is for overnight hospital stays: När jag var liten var jag på sjukhus en del...men hur många...vet inte..ett par stycken sådär.
P is for phobias: Höjdskräck, klaustrofobi, vattenrädsla (djupt vatten), bara fötter på gräs, mm. mm.
Q is for quotes you like: I am forever black eyed, a product of a broken home. (Placebo) Lite depressing kanske. Haha!
R is for relationship that lasted the longest: Med Martin, my one and only..7 år nu i sommar.
S is for sartorial style: Oh - my - god...jag har ju ingen stil...gillar kjolar, långa kjolar, klänningar och svart, lila, rött...
T is for time you wake up: Ledig: Efter tio. Skoldag: 06.45.
U is for underwear: No thongs in sight. Mjuka gosiga hederliga trosor ska det va. Men mönster och sånt är kul.
V is for vegetables you love: Säger som Anna, selleri går inte lika bra som tomat. Jag har så många favoriter men selleri är faktiskt inte gott. Inte sparris heller.
W is for weekend plans: Fredag blir det Allsång på Debaser om vi får plats, lördag slödag, söndag kalas hos brorsonen Oliver som precis fyllt fem. Kanske också en lägenhetsvisning...vi får se vad som hinns med.
X is for x-rays you'vel had: Minns inte om jag blivit röntgad någon gång..
Y is for yummy food you make: All mat jag gör blir oftast väldigt smarrig.
Z is for zodiac sign: Skorpion.

Okej, hoppas att de jag utmanar läser det här...Sophie, Madde, Jenny och Linda

Kommentarer
Postat av: S o f i e

placebo e så sjukt bra :)

Postat av: Erik Keding

Ska du bli lärare på konstfack kan du väl snälla rara mygla in mig där?

2008-08-14 @ 19:55:45
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Ska du bli lärare på konstfack kan du väl snälla rara mygla in mig där?

2008-08-14 @ 19:56:27
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh undrar om weeping är med på allsången...äslkar weeping...



massa puss och det var läpparna som var wow i denna bild - inte din söta perfekta näsa.

2008-08-15 @ 18:41:42
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback