Summer summertime - utmaning

Blev ju utmanad igår av Anna, igen, och hann inte fixa med det igår så idag får det bli utmaningstime. Man skulle dela med sig av sitt bästa sommarminne för i år. Hur svårt som helst...tänkte ju också att jag ville ha bilder med för det är så tråkigt med inlägg utan bilder...så jag har försökte göra två "kollageaktiga" bilder...hmm...

Mitt bästa sommarminne är utan tvekan att vi fick lägenheten som vi ska flytta till snart, men jag har inga bra bilder samt att det blev lite tråkigt utan, som sagt, så jag tar med min sommarledighet också. Jag hann fotografera så fina blommor i Sälen, jag hann med ett par mysiga dagar i Gbg med Carl-einars Varieté...det är nog de bästa minnena tror jag. Enkelt, men så betydelsefullt. De små sakerna...sommarvädret jag hann uppleva eftersom jag var ledig, blåbärsplockandet...solstrålarna...





Jag utmanar: Sophie, Madde och Erik, förvånad Erik? ;)

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Vilka bra minnen och fina bilder!



Hm, lite förvånad är jag nog. Får se om jag hinner ta tag i detta idag. Har nämligen fått mina oljefärger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback