Stuck in game

Nu har jag spelat WoW i tre timmar och har dåligt samvete...fan vad man fastnar i det där satans spelet. Jag spelar med min Warlock nu, min lilla Bloodelf som heter Blydette. Hon är duktig hon och smart. Dödar spindlar utav bara farten. Voidwalkern är en mycket bra medhjälpare. Yes. It is so.
Som sagt, dåligt samvete...för att jag skulle ju göra nytta idag. Glömde helt bort det inne i spelet...får ta nya tag imorgon. Ska i alla fall upp klockan 06 för att ordna med frukost och paket åt Martin, så då blir det en lång dag.

En bild till. Färgerna blev lite bleka när jag laddade upp bilden, men det är ju inte ovanligt att bilderna blir mycket sämre när man just laddar upp dem...men men...



Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback