Sad sad Malin?

Okej, dags att förbereda sig inför sänggåendet.

Det där lät vuxet.

Jag har fixat lite mer på kohuvudet och nu torkar det i köket...lite jobbigt att det måste torka mellan varje moment. Det är mycket kvar, men torka måste det, annars faller det bara ihop...
Jag ska fortsätta imorrn. Jag ska också försöka bege mig till stan imorrn. Måste till en asiatisk affär som säljer rispapper och massa kul sånt. Ska göra vårrullar till Martins födelsedagsmiddag. Ja, annat också, men bland annat vårrullar. Vietnamesiska givetvis.
Sen ska vi på en visning imorrn kväll också. Hold your thumbs.

Bjuder på en nattlig bild. Den är knasig, men det är kul med knasigt. Säg när mina bilder inte är lite knasiga?


Oh, Malin is sad..haha!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Grym bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback