Not missing Winter



Faen vad färgerna på bilderna bleknar när man lägger upp dem...trist...i alla fall..en till bild från Öregrund. Det regnar ju här hos mig i den stora lilla staden Stockholm. Idag är en slödag för min del. Jag ska försöka rita en del grejer till en grej och ikväll ska vi till Martins syster som fyller 17..eller hon fyllde i fredags men har inte haft tid att bli firad förrän idag...tonåringar...haha!

Jag har nästan exakt två veckor kvar av mitt sommarlov nu. Börjar skolan igen den 25 augusti. Just nu har jag inte extremt mycket lust att börja igen, man blir lätt van vid ledighet, men det blir säkert bra när jag väl har börjat. Har ju en del att se fram emot detta år, tror jag. Då pratar jag inte om vintern...blääää...

Nu är det dags för någon slags lunch.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tycker det är mycket strul med kommentarer just nu.

tralalala, dumma höstrusk..dumma höstvindar!

Jag vill ju sitta ute på balkongen i värme nu när jag äntligen är ledig morr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback