I'm writing alot of shit



Jag bjuder här på en bild till. Ja, en bild av mig själv. Hmm..

Jag är yr. Jag tror det kan bero på att jag inte ätit så mycket idag. Dumt dumt dumt!
Ska cykla iväg till visningen snart, ska möta Martin innan. Han kommer direkt från jobbet. Vi har hittat en annan lägenhet också, som vi ska be att få kika på någon dag. Den är något dyrare, men större.

Imorgon blir det staden eller Farsta, har inte bestämt ännu. Behöver lite prylar till middagen på lördag samt en ny mineralfoundation då min är nääästan slut. Och sminka mig, det måste jag kunna.

Näe..gud jag skriver bara massa skit. Kolla in arkivet istället, finns nog mer intressant där kan jag tänka mig...humhum...

Mossa!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men du måste ju äta! <3

Postat av: Erik Keding

Ta hand om dig och ät ordentligt! Grymt snygg bild även denna gång!

2008-08-20 @ 22:49:15
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: kajsa

guud, cool bild!

2008-08-20 @ 23:21:14
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback