Hey, I'm going to...the system



Ja, mycket bilder blir det. Hoppas ni står ut. Hohoo!
Jag har inte sovit många timmar inatt. Har legat med magont, illamående och känt mig allmänt stressad. Tur att jag inte hade bråttom upp i morse, jag hade dött om jag varit tvungen att gå till skolan eller något sådant...nu kunde jag snooza hur länge jag ville. Sov dock inte så bra. Jag sover bäst på magen och om jag har ont i just magen eller är illamående så kan jag definitivt inte ligga på mage så då blir det på rygg och halvt om halvt på sidan...vilket gör att det blir ännu svårare att sova. Så...ja...tur att jag är ledig...
...ska förvisso åka in till Hötorget och leta efter en asiatisk livs-butik för att handla lite, samt kanske köpa nåt vin eller några cider on the system.
Fast, nu när jag tänker efter...så orkar jag inte åka till stan idag. Jag åker minsann till Farsta. Där har de både H&M och ett system(bolag). Ja...tar asiatiska livsen imorrn, när jag har sovit mer (förhoppningsvis...).
Fan vad jag ändrar mina planer hela tiden...kan aldrig hålla mig till vad jag sagt. Måste för övrigt städa the whole lägenhet och ta fram snabeldraken och skura golvet. Vill ha reeeent. Ska försöka få undan en massa smått bråte som ligger all over the place.

Vad ska ni pyssla med idag??

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

SVar: Jo det har du ju rätt i..jag är väldigt dålig själv på att fixa mat till mig själv ;S

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej min vackraste!



har illamåendet och det gått över?

blir ju orolig här 40 mil bort ju...



massa puss o kram!

2008-08-21 @ 16:23:34
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback