Broken guitars - sad songs are played



Nu har jag sett Ghostwhisperer och kan alltså vara nöjd för den här veckan. Funderar på att spela lite mer WoW men vi får se hur det blir med det ikväll.

Idag var vi till stan och hämtade våra gitarrer som vi hade lämnat in, men de var tydligen ganska ohjälpligt trasiga så det blidde en lite ledsam hemresa med fina trasiga instrument. Vi tänker ha dem på väggen när vi flyttar till större sen. Får helt enkelt bli prydnader av dem. Bättre det än att slänga dem i alla fall.

Jag märker att bilderna i mina inlägg verkligen följer mönster. Har jag precis fotat egobilder följer en ström av egobilder på bloggen också, har jag precis fotat en massa natur...ja...då följer en hel massa naturbilder därefter...jag har oftast bara bilder i inläggen för att det är kul med bilder, de behöver inte alltid spegla innehållet i inlägget. Det tycker inte jag gör så mycket, bilder är alltid kul!


Kommentarer
Postat av: S o f i e

haha, jag kör också på det :) det är ju roligare med en bild än bara massa tråkig text :D.



tack så mycket! ha en fin kväll du med! :)

Postat av: C

Sant. Det e mkt roligare att läsa bloggar med bilder, än de med bara text text o text :)

2008-08-14 @ 23:34:30
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Malin

snyggis!

2008-08-15 @ 07:28:23
URL: http://artofmalin.blogg.se/
Postat av: mamma annsan

Idag när vi kom till Globen så hade det varit kex.....

avspärrat o massa poliser så det va bara o knata till kassaservice för o ta ut pengar, o då får man betala 35 spänn, fan allt ska dom ha betalt för. Nu e present till Oliver inköpt och till Tessan med, hoppas dom blir glada över paketen. See you sunday:)



Kramisar

2008-08-15 @ 14:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback