två i ett

61270-1373

Armband är något som jag verkligen gillar. Dock tycker jag inte att jag passar i dem. Jag hade på mig dessa idag, tre stycken i metall och något slags emaljgrejsimojsfärgglatttjafs som jag köpte i Hong Kong i somras. Jag gillar de verkligen. Och jag vill ju använda mina smycken och grejer. Är det kanske en vanesak? Kanske borde skaffa mig ett vanligt tunt guldarmband (länk) och vänja mig lite? För jag har problem både med att jag tycker att det är obekvämt och med att jag inte tycker att jag passar i det. Lite konstigt kanske.
Jamen jag är ju lite konstig.
Jag har ett sånt fint i korallfärgat snäckskal som jag vill använda i sommar också...

Ja, från ett ointressant ämne till ett annat...nu har jag varit duktig och tränat. Det blev inte med vikter eller maskiner idag, utan endast kondition och situps. Jag sov bara 4 timmar i natt och började bli darrig efter en kvart på cykeln så jag körde hårt en halvtimme, körde situps och stretchade. Sen fick det liksom vara. Man bör nog sova mer än 4 timmar om man ska orka träna ordentligt, som jag vill. Haha!
Nästa torsdag ska jag träffa en tränare på gymmet som ska visa mig ett bra program som hjälper mig att gå ner i vikt och så ville han ge lite kostråd också. Jag har redan rätt bra koll på mat och vi äter ju bra och nyttigt, i alla fall mesta tiden. Klart det slinker ner lite onyttigt ibland, men jag tänker inte ta bort allt onyttigt. :)
Han sa att det var bra om vi åt nån avocado ibland, eller gröt till frukost, kanske fisk till middag...jaa...det gööör vi jueeee. Hoho! Nej men det är väl bra att få mer tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback