Sista april (Uppsalauttryck)

61270-1434

Idag slutade vi tidigt, eftersom det är sista april. Alla treor hade mösspåtagning idag, men ingen verkade riktigt fatta vad de skulle göra och ingen kunde sången (Sjung om studenten...). Sen blev alla bjudna på chokladmousse (med vaniljbotten...mmm), cider och korv med bröd. Inte illa.

Sen tog jag alltså bussen hem och nu sitter jag och funderar över kvällens middag. Vill inte göra nåt onyttigt så jag funderade på lax...men jag vet inte...jobbigt. Ska i varje fall inte göra fullkornstunnbröd med jordnötssmör och hallonsylt (som en lärare åt igår i lärarrummet...till lunch...jag fick en chock...varför ha fullkornsbröd dessutom, när innehållet i smörgåsen var jordnötssmör och hallonsylt? Ojojoj!)

Nu ska jag återgå till viktigheter.

Mossa mossa och sånt.

Förresten, måste bara visa dessa på Rocki, hon är ju för söt.



Kommentarer
Postat av: madde

va e d för gröna fyrkanter??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback