pollendepression?

61270-1425

The pollen is killing me...näsan rinner och är täppt. Det svider i ögonen och jag är trött...dumma pollen.
Helgen gick fort, men kändes lite grå..jag vet inte varför men jag hade en grå känsla hela helgen. Kan vara pollenet som gör det förstås..

Jag hade ont i magen igår...och har fortfarande ont. Jag ska vila lite nu innan maten och träningen. Jag måste träna trots magont för annars kan man ju hitta på vad för ursäkter man vill för att inte träna. No can do. Jag ska försöka köra igenom mitt program men orkar jag inte det så ska jag i alla fall köra motion en halvtimme.

Idag har jag och Freja jobbat med våra bilder som vi tagit i skolan där vi är på VFU. Jag gör en del i min dator och hon gör en del i sin. Vi har likadana datorer så vi ser säkert lite roliga ut. Hoho!
Det ska bli två korta "filmer" eller bildspel, vad man nu kallar det. Stillbilder i varje fall.

Nu sitter Rocki på fönsterbrädan och pillar på saker och kikar ut genom fönstret. Sötnos!


Me today. A little bit sjuttiotal.


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas magontet släppt vackraste fina malin.

skulle verkligen ha velat fika med dig idag.
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback