Feeling like a fegis

61270-1346


Nej jag har inte samma kläder på mig idag som igår, det är bara bilder från samma fototillfälle. Jomenvisst!
Jag tyckte jag blev så ärligt glad på bilderna så de blev några favoriter. Ni får stå ut. Hoho!

Jag är jättetrött och hungrig och börjar få huvudvärk och vill sova och vill vara ledig och vill se på film och vill äta god mat och vill bara få vara...men det får jag inte. Nu är det fullt upp här som gäller. Imorgon är det skola från 9-16 och därefter får jag iofs vila. Men på måndag börjar VFU-n och jag är lite nervös. Ska vara på en ny skola, en gymnasieskola, som iofs verkar jätteokej och så men jag är ju alltid rädd för nya saker. Fegis som jag är.

Men det går säkert bra.

Träningen igår gick bra och det känns skönt att vara på g igen med motionerandet. Måste bara ta mig för att komma ut i skogen minst en gång i veckan sen när det blir mysigare väder ute. Jag gillar inte att springa överhuvudtaget så lite fint väder kan jag fasiken önska mig då om jag nu måste springa. Vilket jag ju måste.

Nu väntar jag på min man som ska ha med sig mat hem. Hungriga Malin, det är jag det.



Kommentarer
Postat av: em

behöver man se ut på ett speciellt sätt för att vara vacker?

Postat av: anna

fan malin! blir så glad i hela kroppen av att se dig - min fina vän!!
kram!

2008-04-10 @ 21:04:15
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: madde

så du kallar mitt gamla kök fult!?
*muckar gräl, huh huh huh??*
=P hehe

2008-04-11 @ 20:49:37
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback