En smaklös bild

61270-1328

Den här klänningen (jag vet, det är en pissig bild och jag har klippt bort huvudet, klippt ut klänningen jätteslarvigt och gjort bakgrunden svart...kort sagt en smaklös bild men det var klänningen som var grejen..fast man kanske knappt set hur den ser ut heller...) köpte jag för ett tag sedan och hade tänkt använda den på kalaset på lördag. Dock är det en lite speciell klänning då den har en lång slits i fram och innanför är det ett par byxor.

Jag vill alltså:

ta bort byxorna
sy ihop slitsen
korta den lite

Det vill säga:
Jag vill få en klänning utan byxor och slits som jag inte trampar på

Men..som jag skrev igår kväll så finns det inte särskilt mycket tid till att sy innan lördag så jag får nog hitta på nån annan klädsel. Men vad? En sak till att oroa sig över. Kul, skitkul, verkligen!

Kommentarer
Postat av: anna

piggen sitter ju fast inne i kameran men följde med minneskortet ut...och eftersom det är en sådan yppepytteminisak som gått sönder tror jag att det inte går att laga...brukar vara så..småsaker är stora fel och stora olyckor är lätta..vad gäller kameror o teknikprylar..buhuhu

...tycker oerhört synd om mig själv nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback