Dreaming of India

61270-1368

Igår blidde det indisk-inspirerad mat. Jag ska inte säga indisk mat, för det är säkert helt fel om man är från Indien. Hoho! Men gott var det. Nåt tikka-liknande gjordes. Mums alltså. Indiskt är mycket godare än thailändskt och kinesiskt. Indian food is the shit, kort sagt. Jag köpte färdiga naan-bröd men det var ju inte så mycket att hänga i julgranen. The restaurant-naan is also the shit.

Och det blev en drink och lite glass. Tur att jag tränade på morgonen igår. Hoho!

Det regnar ute. Ja, men va mysigt.

Imorgon börjar VFU:n. Ska gå upp 06.00 och det ser jag inte sådär jättemycket fram emot. Jag är ju ingen morgonmänniska för five coins. Imorgon är det studiedag på skolan jag ska vara på så det blir föreläsningar och liknande för lärarna, om ADHD och Aspberger och andra sådana syndrom. Blir säkert intressant, när man vaknat till liv.

Mossa!

Kommentarer
Postat av: madde

jo men du skulle ändå passa i den kombon =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback