Wow! En dagens outfit?!

Idag är en pluggdag. Jag försöker få ihop en hemtenta. För många år sedan, i en annan tid och en annan värld, så läste jag sociologi. Dock klarade jag inte den sista tentan och hann inte göra omtenta innan jag flyttade. Så nu, en bra tid senare, har jag kommit på att det kanske vore bra att få den kursen klar så jag får 40 poäng och inte 35. Lite andra anledningar spökar bakom hörnet med men det behöver jag inte skriva här.
Det är väldigt svårt, särskilt som jag ju inte läst sociologi på många år.. Jag tog en paus och mixtrade med bilder en stund. Se resultat nedan!
Haha! Ja där ser man, en Malin, med konstig grön bakgrund..och vad hackig hon är dessutom? Och bara ett halvt huvud! Sen ser hon ju så fokuserad ut också, riktigt töntig den där, som fotar sig själv!
Jag var inte så seriös när jag gjorde den, hade mest lust att göra nåt fult..och jag tycker nog att jag lyckades ganska bra! Det är dessutom en bild av mig i en så kallad "dagens outfit", sådana som jag nästan aldrig visar upp i min blogg, av många olika anledningar! Kanske mest för att bilderna blir så himla fula? ;)

Utan jackan och skorna såg jag ut ungefär såhär idag:

Och ja, det är med mening som bilderna är rätt suddiga och dåliga för inga helkroppsbilder av mig blir bra om de inte är suddiga och ganska dåliga. Ehm..?

Men mina nya röda skor är mina nya favoriter. Jag använder de nästan varje dag..får nog börja använda andra skor ett tag nu annars lär de ju bli utslitna väldigt fort.

Och idag har det varit vackert väder, varmt och soligt. Säkert 15 grader ute idag. Jackan var lite för varm nästan, trots att det är en tunn jacka. Ja, jag var ute en stund idag. Åkte till Farsta vid 10-tiden för min foundation var slut och jag är beroende av det..använder det både som concealer och som ja..foundation.


Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Wow va fin du va idag:)
En härlig dag med sol, ja det är fina dagar i höstsolen o får hopaps dom håller i sig:)
Må gött
KRAAAAM

2007-09-17 @ 19:49:18
Postat av: madde

dagens outfit. ;)
fint va d.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback