Sommarlängtan med utomlandsbilder





Lite bilder från utomlands igen.
1. Uppenbart vart bilden är tagen kanske?
2. Vårt badrum i Singapore
3. Singaporegator
4. I Singapores t-bana sitter sådana söta små hjärtan.
5. "Hus" om kvällen i Singapore.
6. Rulltrappor i t-banan, Singapore..se så det blänker!
7. Jag på tuktukfärd i Phuket.
8. I Hong Kong.

Nu drar det mer och mer mot höst här i vårt land. I helgen ska det tydligen bli varmt och skönt i varje fall. Det låter inte så dumt. Då kanske man kan käka den sista middagen på balkongen för i år också. Har inte blivit så många den här sommaren. Till nästa sommar ska jag försöka skaffa mig en soffa därute, en i samma sorts trä som de andra möblerna. Den ska jag ha massa mysiga kuddar i så att jag kan ligga där och sola och läsa bra böcker. För nästa sommar kommer jag att ha sommarlov.



Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Hoppas verkligen du kan ligga där på din soffa nästa sommar o bara njuta av en spännande bok i solnedgången.
Dim bror o Anna kommer imorogn vid 18:30 tiden så det blir lite senare mat, men det gör väl inget, vi kan ju fika lite du o jag innan:)
Hoppas du kan komma i alla fall, jag ser fram emot det:) Kraaaaaaamiiiis

2007-09-05 @ 19:21:16
Postat av: madde

haha, inte så att dom har ett speciellt tema på toaletten!? ;) ;) ;)
uuuuundra vilket, regnskogen?

Postat av: anna

hej älsklingsmalin!
Ville bara kramas lite!
krama!!

2007-09-07 @ 00:18:21
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback