Me myself and I....feel weird

En ensam kväll...vad gör en Malin en ensam kväll? När ingen ser på? Alldeles ensam.

Jo, hon fotograferar sig själv, det är väl något konstigt behov hon har. I brist på annat får man väl använda sig själv som modell. Hey, vadå? Vad gör man?

Nej, men allvarligt talat gillar jag när jag får till kul bilder av mig själv där jag inte ser ut som mig själv..hum hum...och det var ju evigheter sedan jag gjorde denna typ av fotografering. Säkert mer än ett år. Så det var på tiden.



Vad tycks? På en timme tycker jag att jag lyckats skrapa ihop en del bra grejer, fast det är inte det bästa jag gjort.
Well, håll till godo och lämna gärna en kommentar på vägen. Inga elaka kommentarer är dock omtyckta. :)

Nu ska jag strax se Saw. Så passande med galna bilder till galen film...ehum..

Kommentarer
Postat av: Carin

Åh vilka fina bilder. You are beautiful. :)

Postat av: mamma jansson

Åkte du med på ladies night??? jag blev så överasskad så jag kunde inet bestämma mig så det va lika bra o säga nej, hoppas du gick då??
Jättefina bilder:)
KRAAAAM

2007-09-22 @ 19:17:49
Postat av: madde

riktigt schyssta bilder!!!

2007-09-22 @ 21:39:45
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: Malin

Klart jag gick! Det var jättekul!
Kul att bilderna gillas! Va gla jag blir!
Kram kram från mig

2007-09-23 @ 00:26:45
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback