Mad Women

Kan ni gissa? Kan ni gissa?!

Igår såg jag Måns Zelmerlöv live!

Haha!

Att stå bland tiotusen hormonstinna damer i varierad ålder som skriker efter Måns...det var en skum upplevelse! Själv stod jag där och kände inte igen en enda låt förutom Cara Mia, som jag ju faktiskt hört. Wow!

Men alltså, damer och tjejer i grupp..det är inte en bra idé. De armbågar sig fram, skriker fula ord åt varandra och är allmänt otrevliga mot andra tjejer runt omkring dem. Jag har aldrig varit med om värre knuffar eller armbågar förut. Och jag blev ärligt talat förbannad. Det är fan en myt att tjejer är det mjuka könet, det tror jag inte ett skvatt på mer. Sorry tjejer, ska vi förtjäna den titeln får ni fanimej anstränga er mer än att vara allmänt jävliga mot andra tjejer.

Ladies Night var annars rätt skoj. Jag blev snabbt inbjuden efter att en person blivit dålig och ej kunde gå med. Så Jenny, Sussi och Linda bjöd med mig istället, för annars hade en biljett i alla fall gått till spillo. Det var snällt av dem tycker jag! Alltid trevligt att gå på olika tillställningar!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

wow Måns de va värst....nåja det finns ju snyggare o titta på:)
Kul att du kunde gå med o att du gillade det.
Vi höres om veckan:9
Kramisar

2007-09-23 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback