Es ist Höster in Der Luft?

Fast solen skiner och värmer allas kinder.



Idag har jag inte mått bra. Min mage har verkligen inte låtit mig sitta rakt. Därför var jag så hemsk (ja, jag fick värsta skuldkänslorna) att jag gick hem när det var lunch idag, och skippade alltså den sista delen av dagen. Det var i och för sig lika bra för jag fick svimkänslor när jag satt där och höll mig om magen..usch! Och det är inte riktigt min grej att sitta och försöka se intesjuk ut framför andra människor.
Nu känner jag mig febrig och matt, trött i ögonen och har uppsvälld mage. Riktigt najs.

Jag har läst lite och fixat några höstbilder på datorn. Det är de du kan se där uppe... De är fotade i Göteborg hösten 200....4? Shit jag minns knappt. Samma kamera som jag pratat om i ett tidigare inlägg, som vi råkade ställa in fel så det blev skiiiiitkort skärpedjup. Fast en del bilder gillar jag väldigt mycket i alla fall, bland annat de som är med i detta inlägg.
Tyckte ju dessutom att de passade bra nu när hösten är i antågande. Måste försöka komma ut i helgen och fota hösten...

Igår åkte jag buss hem från mamma. När busschauffören stannat i Norra Sköndal och släppt av de som skulle av, så klev han själv ut ur bussen och gick fram till en soptunna, plockade åt sig två pantflaskor och gick sedan tillbaka in och fortsatte köra... Han kanske har väldigt dåligt betalt eller så är han mycket mån om naturen?

Sen skulle jag skriva att Martin är bäst i hela väääärlden och att jag är lite kär i honom! ;) Fast jag är inte lite kär i honom, faktiskt. Jag är mycket kär i Martin! :)

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Lite extra knäck gör plånboken tjockare:)
Hoppas du slipper den där dumma magen nu, näe nu måste du gå till doktorn o slå näven i bordet o säga åt dom att du måste få en ordentlig koll. GÖR DET.
Må gott o hälsa Martin som du är kääär i:)
KRAMISAR från Moder jord

2007-09-19 @ 17:10:50
Postat av: anna

haha roligt med chaffisen..hehe
och jag gillade hela inlägget,,hur det var skrivet älskade malin...fast jag gillar förstås inte att du mår dåligt.
Hur mår du nu?
gillade svampbilderna!
kramar finast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback