En bedrövad Malin funnen i bakgrunden



Var bara tvungen att lägga upp de här bilderna. Jag har de redan på Facebook men alla som inte är vän med mig där måste ju få en chans också. Haha! Det är alltså jag som sitter där i mitten och ser helt bedrövad ut. Jag såg mig själv i bakgrunden av två bilder som Martin tagit av Joel när vi var ute i skogen och skrämde små barn utklädda till troll. ;) Så jag klippte ut mig själv. Dock är Karin, Linnéa och Elin också med på bilden och jag tror jag har deras tillåtelse att lägga ut dessa bilder.

OBS! Jag drack inte båda de där colorna ensam, den ena var Martins som jag fick hålla i när han fotograferade. Kanske därför jag ser så bedrövad ut, för att jag fick hålla den tuuunga burken. :)

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

haha min söta dotter när hon leker troll o ska skrämma små stackars värnlösa barn;)
Tack för skjutsen idag:)
Kram från mej

2007-09-30 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback