Människotugg och envist fulfotande

61270-856
Ja, det fortsätter svida i mina ögon...

Och det var ju inte en liten bild det där...hmmm...

Idag är jag trött, det svider (som sagt) och rinner i ögonen. Vet inte varför.
Häromnatten drömde jag om två spindelmannengubbar som sprang runt och åt upp folk, tuggade i sig stora bitar av människor. Det låter kanske lite sådär tokroligt men det var skitläskigt i drömmen, riktigt skräckfilmspsykoskitäckligt. jaa.

Och batteriet till den lilla kameran är dött och jag har glömt ladda så jag fotade mig själv med systemkameran. Men jag ser ju ut som skit. Fortfarande är huden sådär torr och fet på samma gång och sminket sitter inte bra. Jag körde lite av medlet jag hade kvar, i hårbotten igår kväll och hade i det över natten. Måste köra ett par kvällar till. Hoppas det hjälper.. Ja, på grund av allt detta blidde bilderna skit även idag. Jag har försökt få dem så bra som möjligt. Men varför envisas jag? Varför inte bara skita i att fota när det blir skit och man är ful? En evig gåta.
Håll till godo.




Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Men Malin, du e söööt ändå fastän dina ögon svider o det kliar i hårbotten:) Så det så:)
Kramisar

2007-10-16 @ 16:17:19
Postat av: Jenny

Jättefina bilder, på en jättefin Malin, tycker jag!=) Då skulle du se mig just nu, ser fortfarande nyvaken ut, fökyld (syns extra bra runt näsan..) och sunkiga kläder.. Där kan man snacka osnygg ;) Hoppas att kliandet slutar snart!! kram på dig!

Postat av: barbro

Det där med cykel! Ingas finns fortfarande i garaget i Östersund! Hur gick det med Britas?
Malin! Du är fin! Punkt och slut!

2007-10-17 @ 21:29:29
URL: http://balil.blogg.se
Postat av: anna

du är bland det vackraste som finns malin.
helt fantastisk.

kram

2007-10-17 @ 22:57:36
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Malin

Jag har givit upp det där med cykel. Jag har kommit på att jag vill ha en ny fin som håller många år. Ska köpa en i vår när jag sparat lite. Kommer i alla fall inte cykla under vintermånaderna. :)

Kram kram :)

2007-10-18 @ 10:06:56
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback