Krämig smoothie till tidig lunch

Nu är det åter dags att dra sig mot skolan. Blev en sen dag idag, men det gör inget. Ganska skönt att få ta det lite lugnt såhär i början. Slutar kl 15 idag. 
Jag har precis fått i mig en jättegod krämig hallonsmoothie med banan, kokos, linfrön och naturell yoghurt. Och hallon då givetvis. Har ingen matlust och måste se till att äta mindre portioner och mindre snask nu i veckorna. Har blivit någon godis här och någon godis där...inte bra. Must stop it. Får ta mig en kopp te eller så istället om jag blir godissugen. Vill ju faktiskt gå ner tio kilo och då måste man ha lite disciplin...

Bjuder på en gammal bild. Kunde inte ta några nya idag, kom jag på, eftersom Martin har kameran idag, den busen.

61270-834

Kommentarer
Postat av: anna

helt underbar fantstisk bild! älskar glansen på läpparna...närheten!

maaahhh! du är fantastisk! kram

Postat av: mamma jansson

Fin bild o fin färg:)
Ska baka brödet o dt ska jäsa fyra timmar, men det har gått två timmar o än så länge har det inte jäst. Typiskt när jag ska göra nåt:(
Hoppas det gick bra idag.
Kramis

2007-10-10 @ 16:27:18
Postat av: mamma annsan

brödet är nu i ugnen, o det doftar så gott, hoppas det smakar lika bra som det doftar med:9
Ha en bra kväll:)

KRAAM

2007-10-10 @ 18:26:54
Postat av: Sweetheart

Smoothies är ju otroligt gott, och faktiskt lite mättande med. Har också dåligt med matlust, kanske för att jag äter på tok för mycket godis hela tiden... Så svårt att låta bli bara :P

2007-10-11 @ 10:21:46
URL: http://graceful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback