Hundminnen och hundönskan

Idag när jag scannade massor av gamla bilder, passade jag på att scanna några bilder av Jacky, min schäfer. Jag saknar att ha hund. Trots att jag inte haft det på femton år nu. Jag försöker övertala mamma att hon och Rolle ska skaffa en, men mina övertalningsförsök misslyckas hela tiden..



1. Den sista bilden vi tog av Jacky, dagen efter fick han tyvärr lämna oss...
2. Ny liten valp i mammas knä..sover som alla andra barn :)
3. Med bästisen Hampus (Jacky är den lilla).
4. Jacky flirtar lite med kameran.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Nä du, här blir det ingen hund igen:) För mycket ansvar o man blir ju så ledsen när dom dör:(
Men roligt hade vi med Jacky, o så snäll han va men inte mot en del;)
Tänk när han hoppade på isfläckarna som en räv o trodde det skulle gå hål...hahaha o när vi gömde kotte.....fina minnen av en fin hund:)
Kramisar

2007-10-03 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback