Helgkänningar och kappdrömmar

61270-845

Det svider i mina ögon. Misstänker att tröttheten kan vara skyldig. Kanske för att det snart är helg, eller att det redan är det på sätt och vis. Min kropp har en tendens att känna på sig det. Nog är det ju så att jag faktiskt vet att det är helg...men ändå..öööhhh...så brukar min kropp slappna av på konstiga sätt under helgen. Jag kan bli jättetrött och hängig eller så får jag världens pannknack. Brukar variera mellan dessa två saker. Det är lika spännande varje gång, att se vad det blir.

Utanför fönstret regnar det och skiner upp om vartannat. Mycket skumt väder idag. Men ingen snö än så länge. Dock är det ju svinkallt ute så jag har börjat med vinterjackan, som jag inte gillar. Den är för tung och hänger på axlarna som en annan potatisryggsäck. Jag vill ha en vinterkappa men Martin tycker att det är en onödig utgift och att jag istället kan lägga pengarna på sånt jag behöver, eller tröjor till honom. Nääää...får se om det inte blir en kappa i alla fall, ska kolla efter en relativt billig på H&M, jag fick ju en rabattcheck på 50 spänn. ;)
Martin sa igår: "Jag skulle också vilja ha femtioelva olika skor och tio olika jackor, men jag tycker att det är onödigt."
Så gick han och köpte en digitalbox. :)

Näe, nu ska lilla Malin (eller kanske lagom tjocka?) gå och vila en stund. Trött trött...trött..

This is me now:

Kommentarer
Postat av: madde

hallå, men klart man inte lägger ut bilderna man blir "ful" på. =)

Postat av: mamma jansson

Vilka fina bilder, men vadå alltid när man kollar på din blogg så ÄR det alltid fina bilder, snygg du:)
Kramen

2007-10-12 @ 14:00:37
Postat av: anna

helt underbara bilder på dig malin!

tdligen var jag inte duktig nog eftersom jeansen vägrar gå på..

hmm..ja jag kanske har lite väl mycket tid över på dagarna...

kram

2007-10-12 @ 17:17:07
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Jessica !

Fiina bilder !

2007-10-13 @ 14:18:24
URL: http://jGbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback