Det kliar och knastrar överallt

Ny vecka med nya dagar och nya tag. Jag är jättetrött och seg och det svider i ögonen. Har haft en bra dag idag på skolan i alla fall. Tiden gick ganska fort.

Helgen försvann i ett nafs. Jag var knappt utanför dörren. Igår gick vi till Ica och köpte dinkelmjöl, naturell yoghurt och lite annat för att baka scones, sen hade vi sconeslunch med te vid 12-tiden. Vi såg Tillbaka till framtiden part II och sen kom min bror en sväng förbi. Fåglarna var det fart på också. Rune var högljudd som vanligt. Ja, helgen kom och gick, försvann...in i en måndagsmorgon.
Jag hade klädångest imorse och visste inte alls vad jag skulle ha på mig. Var kluven till allt. Jag är inte en sån person som lägger fram en hel outfit inför dagen efter utan jag är mer en sån som springer runt, rotar upp alla lådor och försvinner sedan ut genom dörren med en efterlämnad hög på sängen som jag, på kvällen innan jag lägger mig, tvingas lyfta bort till stolen. Sen blir den liggande där, och växer och växer...tills jag orkar sortera allt igen...



Idag blev inga bilder bra, det var skitväder ute och ansiktet känns stramt och torrt samtidigt som det känns alldeles flottigt och glåmigt, fult och knöggligt. Hårbotten knastrar och kliar igen och jag blir gaaalen på det. Så trött på det. Och för att inga bilder blev bra kan jag endast bjuda på denna omgjorda, extremt photoshoppade kvartett Malinar.

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Hoppas dagen blir bra:)
Kramisar

2007-10-16 @ 08:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback