Bror goes 30 bast

Nu sitter jag i nattlinnet och knackar på tangenterna här på tangentbordet. Martin sover fortfarande, jag gick upp 10. Blir så rastlös av att sova jättelänge nu för tiden...så jag klev upp.

Igår var vi hos min bror som fyllde 30. Vi fick smörgåstårta, som var jättegod. Tyvärr glömde jag fotografera den.. Sen blandade han en massa drinkar åt oss så vi gick därifrån en aning lulliga, jag, mamma och Martin. Vi var ju där tidigt på dagen och Martins päron skulle kika förbi runt middag så det vart mycket alkohol mitt på dagen där. Men vi hann nyktra till innan päronen kom. Haha!

61270-825

På kvällen, efter middagen, gjorde jag en liten äpplepaj som vi mumsade på till kaffet. Den var inte helt äcklig den. Jag hade även köpt ost och kex men det får vi ta ikväll, det blev lite mycket gott där igår. Får se om jag vågar ringa mamma nu, hon kanske sover...
 

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Kasslern blev god, lät köttet ligga i cremefraiche i pannan o puttra med, inga andra kryddor, gött:)
Må gott kramen

2007-10-08 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback