Är jag en nöt?

Mossa mossa!

Har precis ätit varmrökt lax till lunch, inte alls äckligt faktiskt. Tryckte i mig några vindruvor till efterrätt också. På vägen hem idag plockade jag ett par löv, som jag fotade lite snabbt innan jag gick in. Hittade några kastanjer (som jag lekte elak med men de bilderna visar jag nog inte. Haha!) som också fick vara med på bilderna.

Just nu sitter jag här och har pannknack som vanligt och ska alldeles strax försöka göra kompletteringen till hemtentan. Jag hade tur och behöver bara komplettera en fråga för att få godkänt. Hoppas bli klar innan helgen är slut. Men mest av allt skulle jag nog bara vilja ligga på soffan och slöa idag och käka chokladdoppade jordnötter...men nej, det får jag inte! För det första är det mycket som ska göras, för det andra är det onyttigt med chokladdoppade jordnötter. Fast fan vad gott det är!

Det sitter nån på sängen, vem kan det va, vem kan de va?

Jaaaaa...trötter trötter...suck suck...Maaartin kom hem, för jag längtar efter dig! Ja, sån kan man bli när man har sovit konstigt och har huvudvärk. Därför slutar jag skriva här för jag känner mig själv. Som man själv känner sig, känner man andra, eller hur var det nu? Haha!

Kolla, en Malin----->

Times 4.


Kommentarer
Postat av: mamma jansson

Som alltid är det fina bilder på en fin tjej:)
kramis

2007-10-11 @ 17:20:33
Postat av: madde

inte rättvist..du blir verkligen fin på ALLA foton......gillar inte dig längre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback