Winter - time of the poop

Come on and do the poopdance and sing with me! It goes like this!
It's pooptime! P-o-o-p... what's that? POOP! Let's step in it!
Come on, let's poop!
Let's poop now!
It's pooptime! P-o-o-p...what's that? POOP! Let's step in it!
And again!

61270-971
Nej det är ingen mumsmums!
Ja, då var man här igen, på årets jobbigaste årstid - bajsets. Nu växer bajshögar stora på gator och trottoarer, på gräsmattor och i hissar. När den första snön faller...då passar de på. De gömmer sig därunder och väntar på nästa tillfälle att sätta sig under någon människas sko. Sen att de lägger sig mitt på trottoaren, det är det ingen som bryr sig om. Varför lägga sig i en bajspåse när man bara kan ligga där och ha det bra, mitt på trottoaren. Annars missar man ju alla skorna!
Jag glömmer aldrig förrförra vintern då jag räknade alla bajsar på vägen till jobbet. 32 bajsar tror jag att jag såg på den totala 10 minuters-promenaden. Ack och ve, hur många bajsar ska det bli i år?

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vilken trevlig läsning jag fick till min middag! ;) du borde sätta varningstext på såna historier :)

Postat av: Martin

Usch vad äckligt! ;) men låten var värsta coola hip-hoppen ju! Och bajskorven var fin :)

2007-11-19 @ 21:23:56
Postat av: madde

ja brukar bajsa på toaletten o ja plockar ALLTID upp efter min hund!! :o)

2007-11-20 @ 01:20:02
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se
Postat av: mamma jansson

Ny sport.....fryst bajskorvs rullning.

Den som kan sparka iväg bajset längst vinner, då kanske det inte är så många på trottoarerna sen. kanske en hit...vad vet jag.
Kramisar

2007-11-20 @ 07:21:58
Postat av: Carin

Haha vilken snygg rap. Har du skrivit den själv?? Bajs är äckligt. Sånt vill man inte trampa i.

2007-11-23 @ 22:18:48
URL: http://ladyscorpio.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, klart jag skrivit rappen själv! Jag tyckte det lät så kul i huvudet så jag var tvungen att skriva ner det. :)

2007-11-24 @ 14:25:08
URL: http://wilmapalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback