Uppochnervända Malin



Idag har varit en trött dag. Jag har nästan somnat i skolan, både under lektionstid och när vi skulle revidera vårt paper. Men fan då! Varför ska jag alltid vara så trött. Jag sover ju faktiskt bättre på nätterna nu än på väldigt länge. Det kom jag att tänka på nyss. Jag har alltid haft problem med min sömn, men efter att jag börjat plugga nu så känns det som jag är liiite mer avslappnad och har lättare att somna in och sedan sova fler timmar i sträck än jag gjort på länge.

Så varför är jag så trött?

Äsch! Man kanske blir det av alla nya intryck. Jag får skylla på det ett tag till. Sen är det ju lite mörkare ute, kallare...kanske det bidrar.

Well...nu har jag en fiskgratäng i ugnen, vet inte riktigt hur den ska smaka men det går säkert ner. Massor av räkor ovanpå i varje fall. Inte illa.

På lördag fyller jag år och jag får hela tiden frågan vad jag önskar mig. Jag veeet ju inte! Det är skitsvårt att önska sig saker tycker jag...tips på vad jag kan önska mig mottages tacksamt, helst sådant jag gillar också! Lycka till.

Nu ska jag kissa, sen äta middag.

Pus på alla människobarn!

Kommentarer
Postat av: mamma jansson

ha mina presenter är klara o har varit i min garderob länge länge, hoppas bara att du gillar dom:) Svårt o köpa nåt men ena grejen vet jag att du behöver;) Haha nyfiken va,,,men den som väntar......
Hoppas du piggar på dig, själv har jag ca två timmars sömn per natt har jag räknat ut fast inte på raken utan vaknar stup i kvarten, men du vet varför ju.
Må gott kraaaaammmm

2007-11-05 @ 19:03:59
Postat av: anna

hej älskade malin!

önska dig saker som du tycer om..som gör dig glad!

jag är också trött.

massa puss och kram på dig och datorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback