Lakrits, Lax och besök från Gävle

Idag fick jag ett kort men trevligt besök av Sophie och hennes kille. Det var kul att de ville kika förbi en sväng, inte ofta man ser Sophie.
När det hade gått åt jag lite middag i form av en ljum potatissallad och ett stort glas vatten.



Jag satt i vardagsrummet och såg samtidigt på Roomservice, där Emma & Hans Wiklund fick sin inte så lilla hall omgjord. Det blev så fint. Oj, vad jag skulle vilja ha en stooor lägenhet...

Igår gjorde jag iordning lax med svart pasta och saffransås. Den såsen gick inte av för hackor den! Jag hade oatly matgrädde, honing (honung på svenska:)), limejuice, svartpeppar, fiskbuljong och gräslök. Tror inte det var nåt mer i såsen...eller vafan säger jag...det var ju saffran i också såklart! Den var verkligen skitgod, Martin höll med.



Dock känns det alltid lite konstigt att äta svart pasta. Man tror att den ska smaka nåt annat. Som..lakrits? Men det gör den ju inte, den smakar pasta! Ja, det var en lyckad middag igår, med vitt vin till.
Nu får ni se lite bilder av mig tagna de senaste dagarna. Hoho! Men guuuud, jag börjar bli sådär enormt torr igen, överallt...hårbotten är värst såklart, men ansiktet börjar också krångla mer nu...faaan! Syns väldigt tydligt på bild 3 här...




Kommentarer
Postat av: anna

hade turen att hitta en 75D där på lindex mend et är sällan..istället får man ofta köpa en bh var 4 år eller nåt o använda tills den faller i bitar..

glömde svara på din fråga/ kommentar härom dagen ocksåå.. MAilngumman - jag tycker inte sämre om dig om du inte köper nåt och jag tycker inte om dig bara för att du aknsek vill köpa nåt..du verkar vara en udnerbar människa och köp nåt av mig om du har råd.

T-shirtarna är normala i storleken åt det större hållet - de är liksom inte skittajta..
men jag tar gärna en L själv för den är skön.

hoppas få resten av motiven på måndag/tisdag och kunna visa bilder.

massa kram!

Postat av: madde

har martin klippt sig? =) minns inte att han har så kort hår sen ja såg han sist.

2007-11-24 @ 21:57:59
URL: http://www.muffinsmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback