Ingen latte, men dock en bild på en



Idag ser jag inte ut sådär. Jag hittade några bilder i arkivet som jag inte använt ännu, så de får agera dagens bilder då jag inte hunnit få in så mycket annat på datorn hittills.
Martin är i duschen, han snodde den från mig. Så nu sitter jag här och väntar.
Igår var jag hemma hos mamma och sedan kom även min bror, hans tjej och lilla Oliver (min brorson, 4 år). Vi drack lite vin (inte Oliver) och åt mammas lasagne med bär och glass till efterrätt. Mums. Men mätt blev man, oj.
Väl hemma igen - jag gick hem vid åtta för att hinna umgås lite med Martinen - så kollades det en del på Youtube på bland annat spöken och fåglar som pratar och en och annan Backstreet Boys-video. Eftersom jag älskar fåglar fastnade jag längst på de filmerna...men gudanemej vilka sötisar det fanns att kika på. Fåglar som dansade till Backstreet Boys, fåglar som pratade som människor, fåglar som bara var allmänt söööta och gosiga, bebisfåglar..allt. Måste kika vidare sen.

Men nu är det snart dags för min dusch. Sen ska vi till svärpäronen vid femtiden. Alltså, Martins föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt

Postat av: anna

min gosemalin!
hoppas ni har det fint hos sväföräldrarna och att du har en bra dag - förlåt att jag varit askass med att svara på kommentarer det senaste...har inte riktigt hunnit eller orkat sånt alls.

massa kram!

2007-11-04 @ 18:49:25
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback